Czym zajmuje się KAMIENIARSTWO ?
Temat: malowanie =?iso-8859-1?Q?obrazk=F3w?= Graphics2D
...dane ale implementacja jest daleko nieznana ;)
2. BufferedImage to akurat nie najlepszy wybor.
1024x4096 - dziwna technika optymalizacji. Zwazywszy ze BufferedImage
nie jest natywny. Finalnie to blitowanie tablic intow bez zadnego
wsparcia natywnego (poza blitowaniem samych tablic oczywiscie).
Z doswiadczenia wiem, ze raczej taki bufor swiadczy o zlym podejsciu do
tematu. Blituj male obrazki, najlepiej natywne (Toolkit.createImage),
skozystaj z volatileImage (chociaz to w ogole moze byc "nierowne") albo
fullscreen+
Źródło: forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=42425
Temat: wydajna animacja w javie...
...> jest wprost beznadziejnie... > Uzywam swinga, wiec teoretycznie mam juz double buffering. Myslalem > oczywiscie o zastosowaniu gragientow, dzieki ktorym moglbym rysowac tylko > niektore prostokaty zamiast wszystkich punktow, ale nie wiem jaki moze miec > to wplyw na jakosc wyswietlanego obrazu... > Czy jest jakis sposob na przyspieszenie generowania takiej bitmapy punkt po > punkcie? > > pozdrawiam > Marcin Pewnie o VolatileImage i Buffer Strategies nie słyszałeś, ja też do niedawna :) Zapraszam do zapoznania się: http://www.javalobby.org/forums/thre...16840&tstart=0 http://www.javalobby.org/forums/thre...16867&tstart=0 Może to pomoże Pozatym radze unikać metod punkt po munkcie, a raczej korzystać z Graphics2D, RenderingHints, AffineTransform, ImageFilter, czyli ogólnie rzecz biorąc z przekształceń obrazu,...
Źródło: forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=3562
Temat: obraz PNG lub JPG jako obiekt
> ImageIcon > VolatileImage (zależy do czego) > > Obrazy w pamięci są przechowywane w formie nieskompresowanej, > więc zajmują dużo pamięci. > > Zastanów się, czy koniecznie musisz trzymać kilkadziesiąt > obrazów w pamięci, i czy może nie lepiej wczytywać je dopiero, > gdy są koniecznie potrzebne (?) > niestety, wlasnie sa potrzebne, bo musza byc wyswietlane na ekranie wszystkie :). pozdrawiam, Kamil Forenc
Źródło: forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=5028
Temat: Image
...tam to, czego oczekujesz od >>ogólnego Image. >> > > OK, zajmę się jednak BufferedImage. Mam nadzieję że nie będzie to wolniejsze od > Image. dzieki za odp. pozdr. > > Hm.. niestety moze byc wolniejszy... Image jak koleka jest tylko interfejsem i uchwyt do BufferedImage moze byc tez trzymany jako Image. Wazne jest pochodzenie Obiektu. Najszybsze beda natywne wywolania COmponent.creaetImage(int,int) czy VolatileImage przy getWidth() observer jest potrzebny do notyfikacji na temat zmiany stanu obiektu Image. Jak napisal kolega gdy wczytywany jest np z sieci. Mozesz podac null i tak czesto sie robi. Observer ma tylko znaczenie gdy obrazek nie jest tworzony jako offscreen tylko wczytywaney z pliku lub netu Musisz uwazac, jak wczytujesz obrazek by uzyc np MediaTrackera bo obrazek, do poki nie zostanie gdzies narysowany moze nie byc wcale wczytany....
Źródło: forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=3397