vof

Serwis wyszukanych fraz

Czym zajmuje się KAMIENIARSTWO ?

Temat:
...jak taki zwykły mag, a tym bardziej PM - u którego żywiołaki to podstawa - ma sobie poradzić z taką postacią, która będzie mu je ciągle odwoływać. ZM bez żywiołaków to jedno wielkie ZERO. Poza tym nie wiem czemu, ale uniki przy 100/100 wrestla i taktyki zdarzają mi się naprawdę sporadycznie, może z 1 raz na 20-30 uderzeń woja. Właściwie nie ma tutaj mowy o unikach, bo odnoszę wrażenie jakby ich w ogóle nie było. Następną rzeczą są czary... vof myślę, że jest OK - ładnie działa z daleka - źle z bliska, ale jeśli chodzi o corpa to żadnej zależności pomiędzy odległościami nie widzę, a przecież miał być stary system gdzie te różnice były bardzo widoczne. Teraz walka z przeciwnikiem jest niestety bardzo monotoniczna, a wygląda na uciekaniu od woja na ekran i gdy ten się pokaże - walić vofa - i tak w nieskończoność, co właściwie nie daje większych rezultatów przy szybkości...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4546.html



Temat: Nawigator
www. vof.pl to jest ta strona. Dziękuje za zainteresowanie się problemem Pozdrawiam
Źródło: forum.php.pl/index.php?showtopic=52616


Temat: Podanie Ki!!3r-N@$z1
Nick: K!!3R-//@$z1-pl Miasto:Bydgoszcz Wiek:16 Jak długo grasz w To: jakies 2 lata Ile czasu poświęcasz grze: 2/3 godziny dziennie - ale w wakacje zadko w domu jestem i malo gram Poprzednie klany: duzo ich bylo = sb* , +POL+ , (}MsG{) , (NoS) , [CRAZY)] , ^Vh^ , $ VoF$ GG/TLen : 7286913/nesz1@tlen.pl TS/mikro: ?? Dlaczego my: Bo dobry klan , gracie lige , duzo moich kumpli tu gra . Powrót do góry
Źródło: ddfclan.fora.pl/a/a,409.html


Temat: Focus I - rzeźba po godzinach
IMO tweeter z Rainbowa Profi Vanadium (CAL 26 Titan VOF) gra lepiej od tweetera z Dego Master'a przynajmniej dla mnie był bardziej dynamiczny i detaliczny
Źródło: audiocar.pl/forum/viewtopic.php?t=371


Temat:
Ishill jest tylko 1 problem Cast jest sporo wydłużony i bez problemu wybiegasz z zasięgu maga, gdy ten czaruje aep nie mówiąc już o vof-ie, czy kvf. Dlatego właśnie uważam że aep powinien przerywać leczenie, powiedzmy na takiej zasadzie że zamiast full hp leczysz tylko połowę. No i nie zapominajmy że nadal możesz pić butle podczas cyklu więc taka podstawa w butlach na pvp i cholernie ciężko zabić woja, nawet ze sprzętem wspomagającym dobrze czary itp. a woj ma tylko żółte.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1420.html


Temat: Rozszerzenia plikow
...Ventura Publisher .vi plik graficzny Jovian Logic .vic plik graficzny VICAR .vid plik monitora oprawy graficznej MS-DOS 5 .vid bitmapa, graficzny .vid ekranowy sterownik urządzenia, Word .vif plik graficzny, Khoros Visualization, SDSC Image Tool .vik plik graficzny, VIKING .vis plik graficzny, VIS .vmf cechy fontów, Ventura Publisher .vms plik tekstowy, system VMS .vo plik definiujący obiekty, Vivid .voc plik audio, próbki dźwięku, Creative Voice . vof folder z obiektami, VZ Programmer .vpg plik graficzny, VPGraphics .vrm plik nakładki, QuattroPro .vrp plik z opisem projektu, WATCOM .vrs Video Resource, np. sterownik urządzenia wideo, WordPerfect .vs plik definicji powierzchni, Vivid .vsd diagram, Shapeware Visio .vsm model simulacji, VisSim .vsp sprite, graficzny, SPX .vss plik z kształtami, SmartShapes, Shapeware Visio .vst bitmapa, plik graficzny Truevision Vista .vue animacje, 3D Studio...
Źródło: osiol.net/index.php?showtopic=260


Temat:
Sarin, naprawde sprawdz jak teraz ressist dziala, bo mam wrazenie ze moje propy przeszly i ze srogo obniza max dmg. (kvf za 7x mag 110/100 magery/eval i 100 int-a) Problem jest tego typu ze hm... pare miechow temu znowu rozbabrano magie. Nie zeby byla idealna wczesniej ale brakowalo jej juz niewiele... uwalono mozliwosci laczenia w komba roznych czarow (zmniejszenie dellay vof-a) i w koncu zmieniono system ressow, co spowodowalo ze mag stal sie kompletnie niegrywalny (dmg z
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1143.html


Temat:
Salomon ten system mgr to centralnie pomylka. Wczoraj sparowalem z krosem: BM 220 statow lacznie na blesie w pelnym chainie adamek vs berdysz exp rhelka. Ja dostawalem bumy za 80hp. A akros corp ze zwarcia 8-12 i tak chyba z 4. Vof na odleglosc 15... A paraliz;]??? Nie udalo mi sie go ani razu zlapac. Po paru minutach stwierdzilem ze poza uciekaniem co hit nie zdolam nic zrobic bmem i zakonczylem walke... A do tego ten healing ktory chyba jest nawieksza pomylka tego serva. Akros leczyl sie samym odnawianiem paru hp co sekunde jak w niego cokolwiek czarowalem...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4413.html


Temat:
Chciałby przedstawić pewną propozycję odnośnie Draków i ich smoczych łuskach oraz Mechanicznej Iskrze. O Drakach: Większe Draki są zdecydowanie za mocne Nie dość że mocną walą z ogona, to jeszcze ostro czarują, zdecydowanie za ostro. Sklepanie jednego wiąże się wypiciem kilku butelek żółtych ofc. Dla wojaka to niestety odrobinę za ciężka sprawa, do tego jak jednocześnie trzasną VOF'a i machną z łapy to dziękuje bardzo (ponad 80 hp). Odnośnie łusek proponowałbym żeby w każdym draku czy to wiekszym czy normalnym była zawsze choć jedna łuska, no randomowo mogło by to wyglądać od jeden w zwyż, ale niech one będą, bo jak na razie od UPu nie znalazłem ani jednej... O Mechanicznej Iskrze: Proponowałbym teleportowanie Iskrą przez księge, wiele by to usprawiło, teraz np. uciekając przed jakimś mobem czy...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4228.html


Temat:
...naciskiem "pod siebie" ale taki random byl fajny gdy DuzeButleMany byly ogolno dostepne i magiem moglem marnowac te 20 pkt many na kazdego vofa liczac ze w koncu wejdzie ten okejowy, natomiast obecnie gdy dostepna butla many odnawia mi jej 30 pkt musze oszczedzac kazdy punkcik i nie da sie juz spamowac tego zaklecia. Uwazam ze w sytuacji gdy "dobry" KVF wchodzi za 70-80 dmg (rownie czesto za 30 ale ok niech bedzie... nie bede marudzil) to VOF powinien wchodzic za 30-55dmg z naciskiem na wartosc ~45dmg. Jest to wartosc dmg ktora umozliwia zabicie woja pozbawionego wierzcha, na 5-7 butlach sredniej many ale jednoczesnie daje doswiadczonemu graczowi-wojownikowi mozliwosc wymanewrowania maga np w lesie i doprowadzenia do sytuacji patowej albo zabicia maga. ~wartosci liczbowe jakie przytoczylem w tym poscie odnosza sie do "high-endowych" postaci~ ps. nie chce...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,965.html


Temat:
Luzik panowie. Wczoraj testowalismy to z Coltainem i powinno byc cacy. Mozliwe sa jeszcze jakies zbalansowania, ale ogolnie nie bedzie przypadku, gdy vof zada 5 dmg a min. 20-30. (max 8x) powinno byc ok. Oslabilismy tez troche por ort grava bo byl stanowczo za mocny w porownaniu do
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,965.html


Temat: plik bez rozszerzenia
...řýĦŰjÇż¬_^ćťŘA @çÜ]Ăź8Äź™ĹŁÂ¨^‚Ĺą'ečéjă)5 řűÎÎb6đénŹpsĂ˝-ZÝƲwŐǹçrĂ˝»2/¤=č>h°6Ĺź—•Ĺ¤ }ĎYżÍŔa[CC CĹŻkÄŹĘţřÔĚsQÝ´ęQHři—XĹąbd˛ŕM×*ÖZRĘd‡ĹŻU<ŻMĂş;ҿâÓBNÁmƒFÚe ¶c`˜31µ+“ő vOFµź@19ząx 8ÄŹt%i­?˙Sa“>.dÓł~ś…DÝ^ĂŠ<t†m˝^¶"S"Lc˝äĹŁ ĂźS˜d¶Ä›Ă‹mbNźm•Ő*ŕÉ´4u‡ ĂĄË˜Ă„Ć»!Ë"ĄË˜0Őя<ą]ęčě?nYsąÄ“ƒK8ĂĄ&Ý...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=151555


Temat: SKOJARZENIA
VOF!!
Źródło: slipknot1.pl/forums/index.php?showtopic=48


Temat:
Przy obecnym dmg pma zmiana paralizu= temu ze pm kazda klase rozlozy bez wiekszego wysilku. Strzala paraliz vof paraliz
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4358.html


Temat:
...straci blessy, skończą się butle, ew. w przypadku walki woj vs mag bez bojówki jest to w miarę szybko (jak woj nie ma porządnej płyty to może paść, jak ma to przeciętny mag ma glebę.). Czy naprawdę kogoś bawi to że przeżyje, bo wystarczy że ucieka? Albo podczas pojedynku okazuje się że koszt zabicia przeciętnego kolesia (butle), jest wyższy niż to co się z niego ściąga? Na takim CL:re mag czysty bez inscrypcji z 7x int-a może przywalić wojowi vof-em za 50% dmg.. o ile ten nie ma smoczej. Jak ma smoczą to corpem z 2-3 kratek też ładnie kroi. Do tego paraliż trzyma czasowo (starcza na 2
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,3724.html


Temat: Pytania o piosenki
A dowód? No może choćby taki, że The Art Company to to samo, co VOF de Kunst, tyle że w zangielszczonej, eksportowej wersji. O czym z pewnością wiedział również andyf24 pisząc: a ja wam powiem że piosenkę tę też wykonywał V.O.F. de Kunst Zależy kto jaką wersję językową preferuje i tylko z chęci, żeby odpowiedzieć jak najszybciej, o tym nie wspomniał. A ja preferuję wersję angielską. Prawie tak jak wydedukowałeś V.O.F. de Kunst w wolnym tłumaczeniu z holenderskiego...
Źródło: jakatomelodia.fora.pl/a/a,699.html


Temat:
...na to zbyt wielka szansa i jesli za pierwszym razem sie cos zniweluje, prawdopodobienstwo na to ze przy kolejnym podejsciu zrobi sie to samo jest bliskie 0. A wtedy ja gine bez mozliwosci podjecia walki. Zreszta juz widzialem nowa wersje tego makra pewnie powstala z powodow tego niwelowania, a efekt ten sam zgon bez mozliwosci podjecia walki. A na moje wspomnienie o makrach paralizujaco-wykanczajacych mysle ze nie bez celu Salomon podal jakas abstrakcyjna wersje vof + aep +
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1709.html


Temat:
Nie jest to potwierdzone wiec bede pisal tylko na podstawie wlasnych obserwacji.... Dlaczego mag zostal oslabiony do poziomu przy ktorym w pvp jest niegrywalny ? pomijajac fakt ze doszlo do absurdalnej sytuacji kiedy to 4 krag magii jest mocniejszy od 6, to nie jestem w stanie zabic zadnego wojownika posiadajacego 100 resa przy uzyciu zaawansowanej serii czarow nawet kiedy on stoi w miejscu. przyklady: bylo / jest vof : ~30-60 / 13-23 Kvf : ~40-70 / 30 - 45 corp por : ~ 40-50 / 20-30
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,938.html


Temat:
...przez zadne przeciwne skille ani zbroje czaruje sie za dlugo! nie ma porownania do hida ktory jest imbalanced... uwazam ze an lor xen powinno czarowac sie z taka sama predkoscia jak na 095. * wszystkie moby - nawet najglupsze i najslabsze za przeproszeniem gÓwno ktore umie czarowac magic arrow ma zarzucone lustro... to nie sprawia ze pvm staje sie wymagajace i ciekawe a tylko strasznie denerwuje... uwazam ze lustro powinny miec tylko humanoidalne moby. * vof mobow dziala obszarowo - gracza punktowo, prosilbym zeby bylo to ustawione dla obu rodzajow postaci tak samo.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1141.html


Temat:
a moze to byl vof??? i ktos stal obok mordercy?
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1710.html


Temat:
...urlop i sie nie bawie w wasze "widzi mi sie", nie bedzie takze stojaków (postac stoi nic nie mogac a Ty nawalasz) Slayer dla maga jest juz dawno oskryptowany, niestety nie widze sensu zeby na szybkiego wam go dawac, juz widze ze bedziecie plakac o roznice 1 dmg Heal zostaje jak jest (zmienialem go hmm chyba w kwietniu, to sie obudziliscie po sekundzie, odnosnie hila to nie wiecie jeszcze z 20 rzeczy co on robi, alez to bedzie placz jak ktos znajdzie...), Vof tez (czar kombogenny) Mch Nie widzisz roznicy z czy bez inskry... a coz ja moge na to poradzic? przeciez nie dam wydruku ile jaki skil bonusuje co tam jeszcze jak juz przegladam te placze... Salomon, zmieniam koncepcje? no niezle, tylko ze Ty mnie ciągle prosisz zebym to robil, sam z siebie juz dawno nic nie robilem i przez dluzsza chwile nie zamierzam Inni: nie wiem po co piszecie o jakis armorach... Havok: Nie rozumiem o...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1062.html


Temat:
...ilosci broni trutke bo i tak sa nie grywalne. Np. taka pika powina miec dismounta paralizujacego mounta na ~1min bo do tego ta bron sluzy a nie do bicia po ziemi... Tutaj wlasnie jest kolejna smieszna sprawa ze niektore bronie maja rozne przeznaczenie a nie jest to w zaden sposob rozroznione. Np: Pika ogromny dmg w postacie na mouncie + mozliwosc zrzucenia. Berdysz podobnie jak pika tylko slabiej akurat. Corp por z zwarcia powinien miec duzy dmg. A natomiast vof z odleglosci. Nastepna smieszna sprawa to pvm: -Mag musi wpieprzyc slabemu mobkowi nawet 5 corpow zeby padl. Z doswiadczenia jaszczurka 3 corpy, demoniak 10... Co jest wrecz smieszne. -Wiekszosci mobow nie da sie w ogole wymanowac. -Dmg zadawany przez pw tez w pvm jest smieszny np. ostatnia akcja jak stalem z zywiolakiem krwi i tylko sie leczylem bandazem. Po 30 minutach ubylo mi bandazy a zywiolakowi nawet do 3/4hp niezbilem. Podnioslbym dmg...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4278.html


Temat:
...byc sprawdzany juz po wszystkich testach (tak by ten wysoki dmg czaru, wchodzil z takim samym prawdopodobienstwem jak przy 0% ressista, jedynie jego wartosc byla by ograniczona.) czyli jakos tak: maxress - obliczone wczesniej, jaki maxymalny moze byc dmg dla danej wartosci ressista x - obliczony % dmg czaru ktory ma wjesc if(x>maxress) x=maxress; 2. przy zmniejszeniu max dmg, jaki ma szanse wejsc, przywrocic koniecznie 2sek. dellay w vof-ie - by JAKIEKOLWIEK komba byly mozliwe. Nie sa to komba smiertelne - bez wyjscia wiec wogole nie ma sensu upupiac miodnosc gry magiem, ktora to W GLOWNEJ MIERZE polega na laczeniu ze soba roznych efektow czarow. I prosze cie Colt... nie mow mi ze nie chcesz "stojakow". Bo skoro tak, to trzeba byc konswekwetnym w tym co sie robilo i trzeba bylo te 1,5 roku temu czy tam ile, nie ruszac heala. Ruszyles caly system leczenia wzmacniajac go...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1070.html


Temat:
a ja uwazam ze jezeli vof mobow jest obszarowy to i
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,842.html


Temat:
dokladnie. Te zmiany sa bardzo konieczne. Juz tam niech bedzie vof jaki jest i niech woje wybiegaja sobie ze scian paralizu jakby ich nie bylo. nvm Ale niech zolta i paraliz przerywaja cykl leczenia Dzisiaj pare bylo takich chorych sytuacji, gdzie woj w, prawde mowiac, syfie byl nie do zabicia dla mnie, bo gdy doprowadzalem go do hm... 20% on sie leczyl. Leczyl sie zolta przed paralizami, po paralizach zaraz wypijal zolte itp. itd. Colt strasznie fajnie ze cos robisz, tylko czemu nie robisz tego, co spora grupa...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1373.html


Temat: DjPablo do klanu
Nick:DjPablo(pl) Miasto:Daleszyce Okolice kielc Wiek:13 Jak długo grasz w To:z 2 lata Ile czasu poświęcasz grze:2-3 godziny dziennie Poprzednie klany:^Vh^ $ VoF$ !OC! GG/TLen (obowiązkowo):1976315 TS/mikro:Narazie nie mam ale jak trzeba bedzie to załoze Dlaczego my: Bo tu jest tuzo fajnych ziomków a pozatym zostalem zaproszony przez dragona
Źródło: ddfclan.fora.pl/a/a,399.html


Temat:
zależy jaki PM mój sobie radzi na pvm jakoś. Może solo z imiennym nie dam rady, ale z lodowymi demonami na Lodowej potańczę A flama to ja nie używałem już ho ho, za dużo many, za wolno się czaruje, a na pvm bardzo ładnie mi się VOF sprawdza. Tyle z offtopu. Przeciw zmianom.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,3196.html


Temat:
hm mch sprawdz je, bo ostatnio czas reakcji mialy idealny - na testach z Flavem. Problem jest innej natury: Demon jest za slaby w porownaniu do zywiolow. vof zywiola zabiera w pvp 2x dmg a demona 1x... No i o wieeeeeeeeele za slaby jest smok necro. Demon zabija 2 pokoleji rzucane w niego - proponuje dodac mu zioniecie - tak jak ma to jego normalna, mobowa wersja o m/w polowie mocy oryginalnego (ok 2x dmg) + 1/2 hp czy wiekszy armor.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,872.html


Temat:
na osi jest 33% na pvm tez. U nas wystarczy dac ogranicznik. if hp>150 set max dmg 75. i tyle. Afoi. Wychodzenie paralizy jest ok. eval vs ressist. tzn ze jak ja mam 100% evala i te 4x expa. a ty masz te 102 ressa i troche mniej ressa to mam m/w 50% na zlapanie cie w paraliz - dokladnie jak przy trafieniu. dodatkowo ty majac tyle ressista masz paraliz na 5-6 sek. - ciezko jest tak zgrac to na 100% + zazwyczaj sie udaje wypic butle. no i kombo: aep vof aep
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,774.html


Temat:
...wielkie wyzwanie dla mnie... Sa tacy z ktorymi moge miec problemy - fakt. ale nie ma takiego, z ktorym bym sie faktycznie obawial walczyc. Czyli jezeli ja czegos nie wykorzystuje, albo zle czegos uzywam - szczegolnie ze mam chyba teraz najwieksza wiedze o systemie magii na CL i najwieksze doswiadczenie w "latach" spedzone na pvp, to chyba nikt inny tego nie robi... I nie dochodzi do Ciebie takze to, ze jak jest taki szybki heal, to przy starym systemie w vof-ach (2 sek. dellaya) to stojakowe kombo o ktorym mowisz jest konieczne do tego by cos zabic? ha i to jakie kombo, policzmy prawdopodobnienstwo : Zakladamy postac 100 evala i 100 ressista. 1 - czar - an exp por - 14 many, szansa na wejscie 1/2. - czas trwania bez ressista - 6 sek. 2 - czar -
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1070.html


Temat:
omg Firek. Problem jest taki ze heal leczy w 3-4 sek. na max-a Problem jest tez taki ze 6 krag sie czaruje ponad 2 sek. co oznacza ze nawet jak sie rzuci tego vof-a i castuje drugi czar, to koles juz zdazyl sie uleczyc. Co wiecej, czas wybiegniecia z zasiegu maga to jakies 2 sek... doliczmy do tego fakt ze kazda trute sie sciaga 1 bandazem wiec posiadanie poisona magiem nic nie daje... hm Zwyczajnie nie mam pojecia jak zabic woja w skorkach z nie exp bronia 2h zaopatrzonego w 5-6 zoltych.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1420.html


Temat: Pytania o piosenki
Przed The Art Company wykonywał ją Adriano Celentano. Och, jak bardzo się mylisz! Jesteś, emku, ofiarą melodiowej propagandy! Adriano Celentano nie śpiewal tej piosenki? http://pl.youtube.com/watch?v=Udms_NbJUP8 to kim jest ten pan? "The Art Company (język holenderski: VOF De Kunst) był holenderskim zespołem muzycznym z lat 80. XX wieku. Wokalistą tego zespołu był Nol Havens. W Polsce i w wielu innych krajach Europy, a nawet i w Afryce zespół był m.in. znany z piosenki Suzanna (I'm crazy loving you) z 1983 roku (cover piosenki Adriano Celentano)." Wikipedia też się myli, krzmarku, nieprawdaż? Bo to też ofiara przecież. dnia Pon 22:51, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Źródło: jakatomelodia.fora.pl/a/a,699.html


Temat:
eee... no nie wiem, ja tam uzywam czesto vof-a, corp-a na pvp. a sporadycznie rowniez mind blasa i por ort grav-a tyle ze, zeby te czary rzucac trzeba wyrobic sobie sytuacje, dajmy na to paralizem wtedy sie bardzo ladnie spisuja.
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,55.html


Temat:
Dziwne trochę jest to co piszesz Crowd. Niedawno testowałem jak wygląda pvp i stwierdziłem, że w obecnej sytuacji bm'em nie da się zabić nic poza pm'em. (zakładając, że mój kij pierwszy go dosięgnie) Niezresowane corpy wchodziły za 15 hp w momencie gdy stałem na tej samej kratce co postać mnie atakująca. Vof przy maxymalnym oddaleniu nie przekroczył 20 dmg (przy założeniu, ze czar nie został zresowany) Paraliż łapał jedynie z dwóch kratek i to maksymalnie na 2 sekundy. Sciana paraliżu trzyma tyle co paraliż, puszczając jednocześnie po 1dmg. Jedyne co przyznam, to fakt, że kijkiem można zrobić duże kuku, ale nie daje mi to nic w momencie gdy mam wybór magia/kijek Z tego wynika, że albo masz słabo rozwiniętego resa, albo z...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,5016.html


Temat:
...Wprowadziles do uzywania wszystkich butli 5 sek. co paradoksalnie nic nie zmienilo dla zoltych (i tak sie ich czesciej nie pije raczej) a za to uwalilo troche inne butle. By osiagnac efekt zamierzony przez tamta zmiane nalezy zwiekszyc dellay zoltej do 10 sek. nie ruszajac pozostalych. 5 sek. jest wystarczajace w ich przypadku. Taka zmiana, powinna byc wystarczajaca do tego by walka mag vs woj miala jakis sens. Powinna tez rekompensowac zmiane delay vof-a. 2. Masa jest niezbalansowanych broni. Przydalo by sie by sprawdzic base dmg wszystkich 1h i 2h, i pookreslac jakies normalne ich wartosci, by bylo wiecej niz 1 uzywalnych broni 1h niz krotki miecz itp. 3. Ciagle zle sa dobrane predkosci czarow. Nie powinno byc takich sytuacji, gdzie czar 1-go + 4-go poziomu (5 lvl. lacznie) czaruje sie krocej sporo niz 1 czar lvl-u 6. Te czasy powinny byc porownywalne, przy czym paraliz i tak jest wolny w walce i...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1367.html


Temat:
...stanu. Ale fakt jest taki. żółtą leczy się w biegu, ivm trzeba czarować, można dostać hit-a, można zostać rozproszonym itd. Many używa się nie tylko do leczenia, ale też do ataku i obrony... Zauważmy, że największy dps ma wojownik, i niby ok, ale ani mag, ani nekro nie mają komb które pozwalają na zabicie bez szans na obronę (kiedyś, że przypomnę, jak ktoś miał mało ressa, albo miał pecha, i dostał ścianę na full czasu, mógł paść na niej (3 vof-y to zawsze było wystarczające, bez względu na ressa i hp wroga - w moim przypadku)).. teraz? nie ma na to szansy. Dellay pomiędzy paraliżami chociażby, skutecznie uniemożliwiają przytrzymanie na dłuższy czas kogoś na paraliżu. Ale ogólnie, można by wprowadzić ten dellay na manę. tak dla testu. Jak się okaże zbyt chardcorowo... wrócimy. Ofc. dellay na żółtą, od dawien dawna powinien być taki własnie - 10 sek, tu o próbach...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,4116.html


Temat:
...(*1/16) bo musi wejsc wszystko na maxa. Tak wiec szansa na przezycie tego komba w przypadku dobrej postaci to hm... 511/512? cos takiego? a szansa na dostanie minimalnego dmg takim kombem to hm... zakladajac ze wchodzi 1 paraliz a drugi nie, to mamy 3/8 (przy rownych sobie ressistach) jezeli ma wejsc kazdy paraliz to 27/512 jakos tak to by bylo (2 paralize wlazly nie ressniete, a kazdy czar wszedl z minimalnym dmg. przy 2 randomach). Czemu ciagle pisze o vof-ach? Bo to byl jedyny czar z ktorym mozna bylo probowac laczyc inne czary w ciagu trwania 1 paralizu. Dodatkowo, ten wielki random w vofie mial swoje uzasadnienie tym wlasnie, ze sie go dalo laczyc z innymi czarami (max z por ort gravem, czasami z por corp wisem - ale to jakis lag raczej). Jak rozumiem, zgadzasz sie wprowadzic to usprawnienie do ressista i przyspieszyc nieznacznie 6 i 7 krag magii? te podpunkty pisalem w hierarchii od najwazniejszego do...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1070.html


Temat:
Jesli dobrze zrozumialem Coltaina sprawa Resista ma sie tak: Duza wiekszosc czarow ma swoje zywioly: vof , czy flejm ogien paraliz zimno cor por energia etc. To ze mozemy wybierac na co chcemy byc bardziej odporni poprzed dobieranie zbroji+bizuteri+run do zbroji , jest bardzo fajnym rozwiazaniem ktore urozmaica gre. Ale jest jedno bardzo duze ALE. Do dzis myslalem ze sprawa wyglada mniejwiecej tak ze resist odpowiada za to czy zresujemy czar czy nie , a nasza odpornosc na dany zywiol juz zalatwia za ile nas uderzy ten czar zresowany lub...
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,1062.html


Temat:
...taki to, mam nadzieje, okres przejsciowy a glupio by bylo gdybym sie musial meczyc ze srednimi wojami czy noobowskimi postaciami (sredni woj to przedzial statowy 7x-8x) Oczywiscie w granicach rozsadku (to znaczy oni moga mnie spokojnie zabic, jak pomysla) A na maga, wystarczy nosic dobra bron, z paralizem (dla niekumatych: paraliz + szlag + paraliz + szlag) Co do zbroi, zainwestuj np. w terke, Daje swietne ressisty. Wczoraj wojowi ze 100 ressista w terce vof-em zadawalem 15-25 dmg, corpem 25 - 30, wiec nie jest tak zle chyba nie?
Źródło: clairslair.fora.pl/a/a,34.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pozycb.opx.pl
  •