Czym zajmuje się KAMIENIARSTWO ?
Temat: [Mk3]Filtr paliwa-Diesel
Zdecydowanie należy zalewać filtr ropą.
Niektóre silniki są w stanie się same odpowietrzyć poprzez kręcenie rozrusznikiem, inne nie.
W TDDI jest tak, że po pierwsze się nie odpowietrza sam (trzeba odkręcać wtrysk i wypuszczać powietrze kręcąc rozrusznikiem) a po drugie np. w focusowym TDDI sterownik pompy jest chłodzony ropą i przy zapowietrzeniu przegrzewa się elektronika i mamy baaaardzo znany przypadek "auto zgasło podczas jazdy i nie chce odpalić"
Diesle mają nawet takie cacusio, że auto gaśnie jak się ropa kończy w baku sporo wcześniej zanim jest naprawdę pusto, właśnie po to, żeby uniknąć zapowietrzenia.
W benzynce nie ma to znaczenia ale w dieslu zapowietrzenie układu to najczęściej problemy....
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=46921
Temat: MK1 1,8 TDDI sterownik pompy paliwa
MK1 1,8 TDDI sterownik pompy paliwa Potrzebuję pomocy, gdzie można naprawić pompę paliwa lub sterownik w Warszawie lub w pobliżu,dobrze i jak najtaniej?
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=55815
Temat: TDCi vs TDDi (& vs Benzin)
75KM i 90KM to TDDi, a 100KM i 115KM to TDCi. W TDCi dwumasa, wtryski, pompa. W TDDi sterownik pompy, pompa. Z diesli TDCi mniej awaryjne są wersje 100KM. W -Di jeżeli był robiony sterownik i pompa to 2 raz się nie zepsuje, przynajmniej nie było chyba jeszcze takiego przypadku.
Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=33562