Czym zajmuje się KAMIENIARSTWO ?
Temat: Propozycje Turbosprężarek PnP do naszych SR20 :)
...do uapalania , mozna juz pogonić nie jedno auto , drift amator 1 klasa, nie zależnie czy ar64 czy ar86 .
GT2871 / GT2876 - juz sporo przy 1.2 bara seryjny motor , powyżej trzeba juz ingerweoać w reszte osrzpetu. Da sie osiagnać 400K i ponad 500Nm
wykres 1.2 bar , paliwo 99 , wałki hks stage1 (brak regulowanych kółek i z przestawionym VTC)
http://img130.imageshack.us/img130/8149/dsc00494.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/1358/dsc00493u.jpg TD06 20g - ślizg , smieszne turbo jak ktos che byc szybki na ulicy, a nie latac bokami płynnie i wysoko rozwiaj moc , mniejszy moment, mniejszy skok momenu na dole przez co mozna na seryjnych srubach korb poładowac troche cisnienia , trzyma boosta do odcinki , moce ok 350Km z 1.2 do 1.4 bar , da się poupalać , spokojnie mozna zrobic 400KM (jak ktos wymieni ssący i przepustnice - brak powietrza )
Z takimi miałem coś wspólnego, albo miałem u siebie albo komuś...
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=3604
Temat: Jakie turbo do SR'a ?
TD06 20G / 2871 / 3071 ;]
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=3078
Temat: S14a Racing '99 piseo
200SX, S14a Racing '99 SILNIK : SR20DET - TD06 20G @ 1,3bar, wtryski 550, chlodnica oleju + oil relocation kit HKS, miska Greedy, walki HKS 256/256 pompa Walbro, FMIC 700/230/65mm, BOV HKS, dwa stopnie zimniejsze swiece DENSO. ELEKTRONIKA : Apexi PowerFC + commander, Apexi AVC-R, Blitz Turbotimer, wskaznik EGT, wskaźnik ciś. oleju STRI UKLAD DOLOTOWY: Z23 MAF, stozek PIPERCROSS UKLAD WYDECHOWY: kolektor baran, wydzior 3" UKLAD NAPĘDOWY: XTD stg.3 ZAWIESZENIE: gwint APEX, kola ROTA...
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=3124
Temat: s14a Hauti
...w marcu tego roku i grzecznie przyjechał ze mną na Wschód. Generalnie od czasu kiedy Sx w rękach Skunia produkował jakieś godzyliony koni sporo się zmieniło. Jeszcze przed moim zakupem poprzedni, odrobinę problematyczny, zakuty SR wyjechał a jego miejsce zastąpiła zdrowa seria z angielskiego automatu z kusząco niskim przebiegiem (okolice 40paru kmil jeśli dobrze pamiętam). Wydech i FMIC oczywiście zostały. Zostało także turbo: Skuniowe td06-20g. Do tego doszły większe wtryski (bodajże 550ki). Do wystrojenia miał posłużyć Ecumaster. Właśnie na tym etapie samochód trafił w moje ręce. Szybko okazało się że idea dużego turbo zupełnie mnie nie bawi. Nie celowałem w żadne kosmiczne moce a zdecydowanie bardziej zależało mi na szybkiej reakcji na gaz/ mocniejszym dole/ ogranieczeniu lagu. Więc 20g wyjechało a jego miejsce zastąpił gt28r. Już pierwsze wrażenia...
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=3775
Temat: Lekko podkręcone STi.
a rozszyfrujecie dla laika co oznacza to TD 05 lub TD 06 i jak sie ma do tego 16G, 18G i 20 G - chodzi mi o wyjasnienie nie jaka jest srednica, jaka czesc zimna jaka ciepla tylko co daje jedno lub drugie - czy dobrze kombinuje ze np. TD05 jest mniejsza i bedzie sie lepiej wkrecala, za to np td06 20g bedzie moglo wytworzyc wieksze cisnienie itp.
Źródło: forum.4turbo.pl/viewtopic.php?t=69
Temat: DME's 2005 Subaru WRX STi
chyba ostatni na dziś, bo mi nie starczy źródełka Silnik: XS Engineering Power Tuned 354 WHP @ 1.3HKPA DME Radiator Air Diversion Panel DME Stainless Steel Downpipe DME Stainless Steel Tubular Exhaust Manifold DME Stainless Steel Uppipe Hi Temp Silicone Induction Tube and Intake Pipe Forced Performance Turbo Upgrade TD06 20G RC Engineering blueprinted 800cc injectors Walboro High Flow Fuel Pump HKS S-Type front mount intercooler HKS Super Mega Flow Air Cleaner HKS Sequential BOV HKS Hi-Power Exhaust System Podwozie DME Full Threaded Coilovers Height/Tension and lower mount adjustable. DME Front Aluminum Strut Tower Brace DME Rear Aluminum Stut Tower Brace DME Front Lower Aluminum 4 point Chassis Brace Powerslot Slotted Rotors Earl's Stainless Steel...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=9977
Temat: S14 mój Daily - Driver
[Mojego setup-u nie będę w całości opisywał bo już wisi na forum dodam tylko coś nowego] Witam w końcu znalazłem trochę czasu aby opisać co nowego z sxem. Po krótce, zagościł nowy setup w postaci wałków HKS 264 ,turbo TD06 20G,WG Tial 35mm,lekkie kółka pasowe,boost controler. Oczywiście postanowiłem shamować wóz ,od razu powiem dlaczego wykres jest tylko do 5000-5500tysia otóż w trakcie hamowania podniosło i wypaliło uszczelkę pod głową - cosworta i wysadziło wodę z chłodnicy momentalnie zgasł motor na rolkach w trakcie pomiaru.To co mogłem zdjagnozować na szybko po wykręceniu świec to to że były w płynie .Po demontażu głowy upewniłem się...
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=4959
Temat: Propozycje Turbosprężarek PnP do naszych SR20 :)
Ja jestem właśnie na etapie myślenia nad nowym turbo. Ta TD06 20g wchodzi P&P? W przypadku GTI-R gdzie są 4 przepustnice odchodzi potrzeba wymiany ssaka żeby celować w wysokie moce?
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=3604
Temat: s13 , s14 , s15 soft na ROM
...256 degrees   - 370ps   - Boost 1.2 - G/K1.5mm 19      700złÂ       S14 latter term - NISMO740cc - Z32 air flow - GTRS turbine    - 256 degrees   - 380ps   - Boost 1.3 - G/K1.2mm 14      700złÂ       S14 previous term - essential 550cc - Z32 air flow - NML turbine - 256 degrees   - 310ps   - Boost 1.2 -  15      700złÂ       S14 previous term - NISMO550cc - Z32 air flow - TD06-20G turbine    - Normal cam    - 400ps   - Boost 1.2 -  20      700złÂ       S14 previous term - NISMO740cc - Z32 air flow - GTRS turbine    - 256 degrees   - 380ps   - Boost 1.3 - G/K1.2mm 8       900złÂ       S15 - Normal INJ - Z32 air flow - NML turbine - normal cam    - 290ps   - Boost 1.0 - substitution I/C 3       900złÂ       S15 - Normal INJ - Z32 air...
Źródło: nissantech.pl/index.php?showtopic=4430