akcja cywilna

Serwis wyszukanych fraz

Czym zajmuje się KAMIENIARSTWO ?

Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
mój ruch wyglądał następująco tura 12 zagrywam ATAK - Spy za 1 AM - cel: Kisio - siła ataku:11 - wchodzi (kisio -5 zarówek, Salou +5 zarówek) 1 akcja cywilna zabieram napoleona 2
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733



Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
0. Budowa Temple za darmo z eventu. Akcja polityczna: Karta na future events - wyszło Development of Crafts - każdemu dodało automatycznie 2 surowce Akcje cywilne: 1. Wystawiam Arystotelesa. 2. Biorę Code of Laws na rękę (+1 do nauki =9). 3. Zmieniam pokojowo ustrój na Monarchię (+1 akcja cywilna, +1 akcja militarna). 4-5. Biorę Masonry na rękę (+1 do nauki =1). Akcje militarne: 3 karty na rękę Podsumowanie jedzenie +2-1=3 surowce +3-4(korupcja!)=9 nauka +2=3
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
odpowiedz valmonda 5 czekamy teraz Aba twoja kolej aba i kisio spasowali ja również pass Valmond kolonia twoja , zredukowalem ci wojsko i sile , dodaj sobie kolonie oraz profity z niej po licytacji mój ruch wyglądał następująco tura 7 1 akcja cywilna zbudowanie ludzika za 2 zarcia 1 akcja militarna budowa knighta za 2 surowce (homer dokłada 1 surowiec ) 2 i 3
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: TTA 09.05.06 yosh/Nataniel/mst/ragozd
...nieudana ale morale wzrosło dzięki czemu unowocześniliśmy kolejny oddział. Prace naukowe zaczynają przynosić owoce - udoskonaliliśmy prawo oraz sztukę wojenną, rozpoczęliśmy prace nad metodami naukowymi i lepszym wyposażeniem armii. Przewidując przyszłe potrzeby rozbudowaliśmy kolejną kopalnię. Agresja - Raid - 2 akcje militarne - na Nataniela, który się obronił karta Defense +4 (do odrzucenia w jego turze) Cywilne: 1) Code of Law (+ akcja cywilna, +1 surowca) 2) Warfare (+akcja militarna, +1 siły, +1 surowca) 3) wziąłem Scientific Method 4,5) wziąłem Riflemen 6) upgrade kopalni Militarne: 3) upgrade Wojaka (+1 siły) Podsumowanie: nauka +7=10 kultura +1=8 żarcie +2-2=0 surowce +5=7 +1 karta militarna
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7684


Temat: TTA 09.05.19 !rq/Valmont/Jans/Nataniel
...Polityczne: nic Cywilne 1) 1 populacja 2) Efficient Upgrade Agriculture > Irrigation 3) Efficient UPgrade na reke 4) Strategy na reke 5) Work of Art na reke Militarne: 2 karty > !rq12: >> Polityka: >> Agresja: szpieg do Jansa. Jans broni się poświęcając ludka (-2 siły, zdjąłem ludka ale nie odjąłem siły) >> >> Wyrzucam nadmiarowe karty militarne. >> >> Społeczeństwo: >> 1) Alchemia na stół (-4 nauki), akcja cywilna wraca za sprawą Newtona >> 1,2) 2xupgrade z filozofii do alchemii (-6 surowców, +2 nauki, dodatkowe +1 za Newtona) >> 3) Rifleman do ręki >> 4,5) Selective Breeding do ręki >> >> Wojsko: >> 1) Szpieg >> 2,3) Karty >> >> Ekonomia: >> Nauka+5=6 >> Kultura+2=23 >> Pokarm+2-1=2 >> Surowce+11-2 (8 z kopalni, 1 z paktu, 2 z kolei, -2 z korupcji)=16 >> Siła=15
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7778


Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
Zagrałem raid w stronę Kisia za 1 akcje militarną, atak nie został odparty. Kisio traci jeden urban bulding , zniszczyłem philosophy a ja zyskałem 2 surowce. po akcji politycznej mój ruch wyglądał następująco tura 8 1 akcja cywilna wystawiam alchemy za 4 żarówki 2 i 3 akcja ulepszam philosophy za łącznie 6 surowców 4
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
zagrywam kartę polityczną , wychodzi ... że wszystkie farmy produkują .. automatycznie się zrobiło mój ruch wyglądał następująco tura 9 1 akcja cywilna Transcotinental Railroad 2 i 3 akcja budowa 2 ludzików za 6 zarcia 4
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: TTA 09.05.06 yosh/Nataniel/mst/ragozd
Dodatkowa akcja cywilna może przyśpieszyć start naszej cywilizacji, z drugiej strony akcji militarnej też oczywiście brakuje. Czyli standardowo dla TtA wszystko ma plusy i minusy. Dwa razy jak dotąd startowałem z Hammurabim w grach 4-osobowych - 1 wygrana i 1 przegrana.
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7684


Temat: through the ages
...wymienić na innego lidera. Idealna wręcz jest sytuacja gdy jego dodatkowe akcje wykorzystamy na budowę Piramid - właśnie tak zrobił ragozd w aktualnie trwającej vassalowej partii. Hmmm. Ragozd wystawił Hammurabiego w turze 3 (według numeracji z tamtej partii), a w turze 5 zastąpił go Leonardem. Czyli zyskał 3 akcje cywilne (tury 3, 4 i 5). Ale w turze 2 stracił akcję na wzięcie Hammurabiego, a w turze 3 na jego wystawienie. Czyli zysk netto to jedna akcja cywilna. Jednocześnie, na tym całym zabiegu, Ragozd stracił 2 akcje militarne - w turze 3 i 4. Czy było to wszystko opłacalne? Można dyskutować. Ragozd, wybacz takie rozbijanie Twoich zagrań na czynniki pierwsze. Nie twierdzę, że zagrałbym lepiej. Ale publiczna gra na forum stwarza szanse do bardzo fajnych dyskusji.
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=3716


Temat: Cywilizacja: Poprzez wieki [Through the Ages]
Jesli zmieniamy ustroj przez rewolucje (placac mniej zarowek), to musimy na to zuzyc WSZYSTKIE akcje cywilne (czyli bedzie to nasza jedyna akcja cywilna w danej turze). Robespierre pozwala w tej sytuacji uzyc akcji militarnych zamiast cywilnych, ale, tak czy inaczej, musza to byc wszystkie, ktore posiadamy. Natomiast zeby zmienic ustroj droga "pokojowego" przewrotu, placimy wieksza liczbe zarowek i zuzywamy tylko jedna akcje cywilna. Dodatkowe akcje cywilne, ktrore dostaniemy dzieki zmianie ustroju (np. zmieniajac ustroj z Despotyzmu (4) na Republike (7) dostaniemy 3 akcje)...
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=9612


Temat: TTA 09.05.12 Salou/Aba/Wis/Wajwa
Tura moja 8 : akcja polityczna zagrana i wychodzi kolonia ... licytacja ja 7 reszta pass dodaje sobie kolonie a z niej +3 zarowki co daje w sumie 9 +1 zolty token +1 niebieski token zagrywam 3 karty łącznie +3 do kolonizacji +2 z cartography +1 z colossusa i +1 za wariora siła spada o 3 na 7 Za 1,2 akcje zabieram i wystawiam monarchy -9 zarowek (plus akcja cywilna i plus akcja militarna) za 3 akcję zbudowałem ludzika -3 zarcia Za 4 akcję zabieram kartę bread and circuses (+1 nauka arystoteles) Za 5 akcję zabrałem kartę printing press (+1 nauka arystoteles) za 1 akcje militarną zbudowałem wariora - 2 surowca (siła powraca na 10) Podsumowanie Kultura +1 = 8 Nauka +4 = 7 Zarcie +2 - 1= 1 Surowce +3 = 7 moja siła równa się 10 Brak korupcji +3 karty polityczne ruch ma Aba 1. Salou - żółte 2. Aba - niebieskie...
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7725


Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
Z eventa biorę 3 surowce. Akcja polityczna: Wrzucam eventa - wypada Scientific Breakthrough, każdemu dodało dodatkową naukę. Akcje cywilne: 1. Na rękę Newton. 2. Wykładam Newtona (-1 siły, którą dawała Joanna). 3. Zagrywam Code of Laws (+1 akcja cywilna) -4 nauki. 3. Zagrywam Knights -2 nauki. 3. Zagrywam Bread and Circuses -1 nauki. 3. Na rękę Architecture. 4. Na rękę Journalism. 5. Upgrade kopalni -3 surowce. 6. Upgrade kopalni -3 surowce. Akcje militarne: 3 karty na rękę Podsumowanie: kultura +5=37 nauka +4=4 surowce +6-0=7 jedzenie +3-2=3
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: through the ages
Za dużo tego do czytania i skomentowania . Ja natomiast chce dorzucić że moim zdaniem także na początku akcja cywilna raczej jest fajniejsza od militarnej (branie i zagrywanie większej ilości eventów) dlatego też Hamurabi ma u mnie wyższą ocenę. Raz wygrałem biorąc go na samym początku gry. Druga sprawa to czasem jak was czytam to mam ochotę sprzedać TtA - czemu? Bo tu wychodzi że jest jedna jedyna (z lekkimi odchyleniami) strategia do wygranej.
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=3716


Temat: through the ages
...jest inna... Ale coś jest na rzeczy. A jak tutaj wyglądają szanse na obronną grę u Cezara? Nawet jeżeli nie będzie chciał iść w militaria, to na starcie ma punkt siły dający trochę spokoju, a szansa na chociaż jedną kartę obrony w dwóch pierwszych turach to 55.6 %. A już zwłaszcza przy czterech graczach, gdy ryzyko, że ktoś szybko wyskoczy wysoko z siłą militarną jest największe, to Cezar jest super. Oczywiście, można wygrać z Hammurabim, 5 akcja cywilna bardzo się przydaje. Mst bardzo ładnie grał z tym liderem w pierwszej relacjonowanej na tym forum partii PBEM, ale szybko wziął Alchemy i przeskoczył na Leonarda – dopiero ten lider pozwolił mu się rozpędzić. Ale wygrał Ragozd z... Cezarem, choć pojedynczymi przykładami nie ma się co kierować. Czytałem też na BGG o finałowej rozgrywce w TtA na jakimś konwencie w US. W tejże rozgrywce Hammurabi był wzięty za 3 akcje w...
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=3716


Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
Bardzo mało czasu miałem loga wyslalem do valmonta a ruch opisze wieczorkiem mój ruch wyglądał następująco tura 15 zagrywam agresje za 2 AM !!! na valmonta wchodzi zdobywam 7 punktow kultury valmont traci 7 punktow kultury 1,2,3,4 akcja cywilna zabieram cud lot w kosmos 5
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: TTA 09.05.19 !rq/Valmont/Jans/Nataniel
!rq13: >>> Polityka: >>> Agresja: sabotaż +4 na Valmonta. Broni się kartą +4. >>> >>> Wyrzucam nadmiarowe karty militarne. >>> >>> Społeczeństwo: >>> 1) Selective Breeding na stół (-5 nauki), akcja cywilna wraca za sprawą Newtona >>> 1,2) 2xupgrade rolnictwa (-8 surowców) >>> 3) Organized Religion na rękę >>> 4) Opera na rękę >>> 5) Team Sports na rękę >>> >>> Wojsko: >>> 1,2) Sabotaż >>> 3) Karta >>> >>> Ekonomia: >>> Nauka+5=6 >>> Kultura+2=25 >>> Pokarm+6-1=5 >>> Surowce+11-2=17 >>>...
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7778


Temat: through the ages
Jeśli dobrze rozumiem to mamy taką sytuacje: Mamy Hammurabiego, który (załóżmy) z czterech cywilnych robi nam pięć, a z dwóch militarnych - jedną. Sytuacja zakłada, że została nam już tylko piąta akcja cywilna - ostatnia. Zagrywamy lidera z co najmniej pierwszej ery, który zastępuje Hammurabiego wykorzystując ostatnią akcję. Spada nam jedna
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=3716


Temat: TTA 09.05.19 !rq/Valmont/Jans/Nataniel
Zagrywam event, wychodzi ze każdy gracz traci 2 akcje cywilne za niezadowolonego pracownika. Janusz traci 2 akcje (odjąłem). Politycznie: 1,2,3) Biorę Ocean Liner Service 4) Wystawiam Monarchię (-9 nauki, +1 akcja cywilna, +1 akcja militarna) 5) buduje fragment cudu (-3 surowca) Militarnie: 1) Wystawiam Knighta (-3 surowca, +2 siły) 2,3) karty na rękę Maintenance: kultura +3 = 22 nauka +8 = 12 żarcie +3 - 2 = 5 surowce +5 = 8
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7778


Temat: TTA 09.05.13 Salou/Aba/Kisio/Valmont
likwikuje karty z II ery odrzucam 2 zolte tokeny (koniec III ery) mój ruch wyglądał następująco tura 17 ostatnia zagrywam agresje za 2 AM !!! na valmonta wchodzi zdobywam 8 surowcow valmont traci 8 surowca (wszystko zredukowałem) ! 1 akcja cywilna wystawiam engineging (koszt 9 zarowek) z alberta dostaje 3 punkty kultury 2
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7733


Temat: TTA 09.05.12 Salou/Aba/Wis/Wajwa
Tura moja 9 : akcja polityczna zagrana i wychodzi że najsłabsza cywilizacja czyli wajwa daje jeden żółty token najsilniejszej czyli mi zrobione zabralem sobie tokena od wajwy Za 1 wystawiam code of laws -6 zarówek (+1 akcja cywilna) Za 2,3,4 akcje zabieram scientific method Za 5 akcję buduje alchemy -6 surowców (+2 żarówki) Za 6 akcję zabrałem breakthrough (po zaplaceniu pelnej ceny za technologie otrzymam 4 zarowki ) Podsumowanie Kultura +1 = 15 Nauka +6 = 8 Zarcie +2 - 1= 1 Surowce +3 = 5 moja siła równa się 11 Brak korupcji +3 karty polityczne ruch ma Aba 1. Salou - żółte 2. Aba - niebieskie 3. Wis - białe 4. Wajwa - czerwone PS . Zrobię swoją kolejną turę dopiero...
Źródło: pitchcar.gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?t=7725


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pozycb.opx.pl
  •