Czym zajmuje się KAMIENIARSTWO ?
Temat: "Lot - znowu będzie zysk" - nowa strategia
...i Atlanta? Atlanta to hub Delty, Houston nie wiem skąd wytrzasnąłeś... Miami i Waszyngton mają większe powodzenie... LAX/SFO koniecznie. I po co utrzymywac przy życiu Centralwingsa? LOT powinien przede wszystkich umasowić się sam, puszczać większe maszyny i obniżyć ceny biletów, tak jak robi to SWISS. Nie na wszystkich trasach rzecz jasna, ale do Europy Zachodniej do nie-hubów Star'a na pewno. Po co oddawać pole konkurencji?
Aha: uprościć rozkład lotów do USA. Zmienia się on co tydzień, a w obrębie tygodnia codziennie niemal samoloty wylatują o innej porze.
Pekin jest badany ostatnimi czasy nonstop. Zresztą, w LOT to się tylko bada i analizuje, by dojść do wniosku albo, że otwieramy drogo małym Embraerkiem albo że nierentowne.
BTW: czy tylko 767 moga w LOT latać?
Źródło: lotnictwo.net.pl/showthread.php?t=7332